abc-2

Alla inlägg under november 2009

Av eight - 27 november 2009 12:06

D flippade ur  men han använder x ord när han gråter och det är väldigt illa . x mutar honom till tystnad för vad?  Han är ju lilla lilla go 7 år. Får inte tillräckligt med mat ens. Sa "mina nerver jag orkar inte" mm jag skrivit upp. sa bara antingen ser du på tv eller spelar . det blev 2 timmars helvete. i blev chockad . vi tröstade lugnt mest jag men inte. till slut blev jag arg.  x skall till psyk  bergis. pratar bara skit... ljuger ljuger .  manipulerar. stackars barn borde inte vara hos henne. Älskade lilla go  på få veckor vänder  han o ogillar mig. mutor är Liseberg ex. Svartsjuka x o så vet jag sen tidigare hur xx  säger jag skall behandlas fel religion t.ex Jag mår psyk. bra trots allt för jag vet vad som ligger bakom .  x älskar mig  dt vet jag. tidigare kunde han inte säga varför han var ledsen...ca 3 veckor sen. begriper mycket jag lilla älskade vän. En dag kommer sanningen fram. Du behöver inte vara orolig älskar DIG men inte x. o xx.  inte ens dator får du använda. bluff. Fotbollsträning  ? betald säkert inte.  Har varit hos öron  BRA skall testa hörseln ringa efter jul. hade inte indragna trumhinnor BRA fick nya droppar. Bra med proffsläkare.  Katt lite sur men har nogont i magen fick inte hans vanliga torrfoder, men nu fanns det. Igår så vi ordnar upp det sen jag fixat o gjort rent ögonen mm. Stackars D älskar dig mest i hela världen fortfarande. liten ensam övergiven.  men inte av mig aldrig. Satkärring x loser.

 

Av eight - 23 november 2009 11:04

Vill inte träna , dåligt väder. Katt sur, lite dålig.  Skall till biblioteket  köpa något gott.  Finns  bra böcker inne efter ca 12  då många lämnat in . Onsdag  läk.  BRA!  im gos. Hoppas får tid. Skall rekommendera en bok. Cool KRAM d  o I.

Av eight - 18 november 2009 17:55

Cool Nu skärper du dig dator. Rynkar på näsan Återkommer sen.

Av eight - 17 november 2009 19:20

Av eight - 16 november 2009 17:15

Tränat idag  efter uppehåll. Skönt . Blir trött  så vilar sen. Läser Kvinnorna på 10:e våningen  Vietnam.  om barnhandel. Skriver så sällan men skall skärpa mig D o I var på fotbollsträning i helgen. Annika östberg kan blir fri 2011 det var BRA,.Bäst voreom det varit nästa år. men ok.  träffade xx från torsdagsträffarna , glad att prata med henne men jag behövde vila då. Skall gå torsdag och även på  konstutställningen  . Godissugen.

Av eight - 3 november 2009 20:19

Inte då har skapat rn blogg igen ,kanske behåller den KRAMCool

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards