abc-2

Alla inlägg under maj 2010

Av eight - 30 maj 2010 22:20

Kämpen är så duktig i fotboll också. Lilla älskade d. 7... 2-1 idag efter  2 timmars slit . och som ni vann häromdagen ,  o du är måltjuv.. När ingen tror att det skall bli mål sticker du fram foten... Liten o snabb.  Och du tränar o tränar , ser att du bara älskar fotboll, ser hur spelet skall läggas upp det är din styrka, ser "vad som komma skall " liksom då du spelar schack. Ett eller två steg före.  Mycket kul att du har denna som blir ditt livs hobby tror jag. Din glädje är i klass med Zlatan o andra.

Av eight - 29 maj 2010 12:03

Humor med den färgen till dig...ändrar sen

Av eight - 29 maj 2010 11:54

Skriver inte om dig överst det är vår hemlighet.  Nu har jag cyklat omkull 3 ggr och skall ut o träna. din kompis e skulle älskat dig. 

Av eight - 28 maj 2010 16:52

     Saknar dig mer än vanligt idag då a elak som h blir ofta .  Du tröstade alltid alltid. E P  Nonchalant köper saker sen bryr till d o i sig inte osv. Men hon är ju sjuk sedan flera år och konstigt nog reagerar inte alla. E sa a var facist och jag blev så glad så glad Äntligen!!! vaknar e. Utslängd misshandlad mm. Älskar dig E.

Sverige gick inte vidare i schalagerfest.eländet vilket var bra, men inte tjejens fel.   Ledsen för tillfället   E P men du är ju mitt livs kärlek,.Nu blir det åska o jag måste sluta . Kram där du befinner dig i ...

Av eight - 17 maj 2010 10:33

Du finns kvar överallt . Du lilla. Du var så rädd då de sprängde för husen , 3 bombningar per dag , vad skulle jag göra mer än trösta.  En del människor  är elaka (avundsjuka/men de vet inte hur bra du hade hos mig i flera år.  Onsdag skall till d o i.  Den 30.e någn sorts samling av alla jag förstår inte varför , men när hon gör så är det nåt på gång. Jag vägrar delta i något spel manipulation . Säkert "avslut" inför sommaren  vafan vet jag. Det är synd om d och det vet alla.   Även om jag inte skriver om dig så mycket nu finns du!     Här sover du middag  min stora kärlek i livet. 

Av eight - 12 maj 2010 13:01

Skall nu gå och ge hälsa på Gösta . Återkommer i em.

Av eight - 11 maj 2010 21:33

 d Spelade fotboll igår men de förlorade med 3-1 . a hysterisk körde fel 3 -4 gr. Det är i som gäller. D var duktig trots  att han är förkyld dåligt med mat osv. Hon skall inte säga han har dålig kondition han jobbadde och slet så mycket han orkade vi sprang ju 25 minuter innan o letade plan kom för sent. dj k.....ing .  Men han var så söt!  LOVE YOU.

Ovido - Quiz & Flashcards