abc-2

Alla inlägg under februari 2010

Av eight - 20 februari 2010 18:20

    Igår älskade E hade jag en hemsk kväll, undrade om jag gjort allt rätt mot dig. Vilket jag kanske inte alltid gjort . FÖRLÅT men jag har inte gjort så många fel, men ändå.   Men få har hadt det så bra som du , säger alla. Men ibland har jag  kanske försummat dig o. varit lite grinig,. Min älskade vad jag saknar dig, tänk att få krama dig en enda gång till en enda gång känna   på dig och tala om hur mycket jag älskar dig.Mjuk go tillgiven.    Alla tycker urnan är vacker.  Du skall följa mig har jag bestämt .  Tårar rinner ibland och har blivit en hel sjö. Men TACK för alla åren min stora kärlek i livet!             

Av eight - 5 februari 2010 10:23

    Idag  äskade E. är det en månad sen du lämnade mig . Jag måste få säga farväl igen efter alla dessa år. 13, 5. Sorgen kommer o går.  Människor förstår inte  men det vet du ju. Min älskade kompis . De säger skaffa en ny!  Så dumt man byter inte ut dig mot en ny som om det gällde en trasig bil.  Tänder ett ljus   ikväll igen. Du har det så fint och om jag får välja skall du följa mig sen . Du vet . Har pussat dina sista ställen , sovplats, , o vid balkongen.  Men du vet också att jag måste gå vidare i livet  med dig i mitt minne.  Min älskade "mattes lilla kompis. " kommer att skriva om dig med jämna mellanrum . Har foton på dig  såpass du vet . Och alla beundrar urnan som jag tillverkat. De få som får se den . Målat  och  med en ros i  och dig.  Ingen ny  skall in. Lovar. Aldrig.

Har kvar päls efter dig  och skall kolla vad man kan göra med den, ligger i frysen .  Nu skall jag städa bilket du inte gillade. Skratt min vän , vi hade så roligt synd du inte kan kontrollera resultatet hm.      kram   från dina vänner.   

Ovido - Quiz & Flashcards