abc-2

Alla inlägg under mars 2010

Av eight - 30 mars 2010 11:02

Skall köpa påskägg till de små love dem.  Men vad har det att göra med var vi bodde förut. a?    Alltid grinig ,a, men de flesta har jobbat i många år.  Och många har slitit ut sig , men är man översittare så är man.  Skit i det nu skall vänta på post som aldrig kommer... Skratt!  Inte ens från kommunen.  Brevbäraren har rymt på semester.  Måste ut o handla hungrig som f-n. kan stava rätt men fuskar.

Av eight - 29 mars 2010 12:22

   DEN dagen skall jag skriva och bevara i mitt minne för evigt . Du sover så gott lilla vän och det gör mig GLAD i själen. Tänk om alla fick sova så härligt som du gjorde . Alla borde ta efter hura man kan koppla av allt skit som sägs alla krig  allt elände på jorden och bara vara. Du var en förebild därför skall du bli posters . Relax livet måste gå vidare. LOVE!


Av eight - 28 mars 2010 15:03

  Det är såå roligt att bara slappa , tvätta äta gott  kakor och godis utan dåligt samvete.   En blomma till er .

Av eight - 26 mars 2010 15:58

    Fredag igen min älskade e. Och det har gått flera veckor nu,  sen 8 januari. Men jag saknar dig saknar dig i evighet. Tomt .Ingen ligger inrullad i gardinen vid balkongen  på kvällen inte kommer du emot mig när jag kommer hem  o vill ha god mat ingen att köpa tonfisk åt , ingen sover i soffan ingen snarkar. Mitt hjärta har brustit  i tusen bitar . Lagar det så gott det går och tänke rpå dig  varje dag, säger God natt till dig , tittar på din urna den är så vacker, som du trubbnos var.  LOVE.   for ever.  Oersättlig.     Skriver snart igen. Nång gång ses vi igen bergis.

Av eight - 23 mars 2010 09:02

Test skall ut. regnar just nu.

Av eight - 23 mars 2010 09:02

Test skall ut. regnar just nu.

Av eight - 22 mars 2010 16:19

  Hej igen. Biverkningarna av antibiotikan är illamående, Japp.  Många eller en del blir såå sura  på Internet när folk inte använder abc-funktionen, rättelsen. Men det gör inte tidningarna heller.  Folk , några har inget annat för sig än leta fel. Du min kära vi ses ikväll.      

Av eight - 22 mars 2010 09:42

God Morgon älskling . Hostar fortfarande o skall till apoteket. Men först mat till kompisarna eller samtidigt, trots skäll. ha!  Obama vann en mycket bra omröstninge i natt. Läs!  Återkommer.       Smile! Glöm aldrig det. Nu dusch först sen ut! Love .

Ovido - Quiz & Flashcards