abc-2

Alla inlägg under april 2010

Av eight - 29 april 2010 17:35

Har skaffat box. Var glad att du inte var med det var krångel krångel o du skulle inte blivit glad. Nu ok. Talade om dig idag.  Köpte fotboll till d igår de hade väldigt roligt .  Mötet idag var trevligt . Vi skall se nu om detta kommer in. går det så går det. Skall inte fira 1:a maj ...love to you där du är.  

Av eight - 25 april 2010 20:16

Vi hade trevligt igår tänkte skriva om dig i fredags men jag kan inte fortsätta varje vecka med det .Jo kanske  vi får se.  Pratade om dig visade foton . Det var födelsedag ute på landet,vi hade så trevligt och åt gott.  Lilla d var lite ledsen jag blev orolig skall kolla sen varför. i o d spelar fotboll o skall spela en turné. love to e. Vill inte skriva så mycket  . 

Av eight - 16 april 2010 15:06

Som skriver om dig varje fredag och har din bild men det ger jag fan i , man sviker inte en kompis. Så det så.  Gör så mycket annat solar, städar träffar folk allt vanligt. Har kul  ibland  Men har aldrig hört så mycket dumheter sen den 8 jan. men det har jag skrivit. På annan plats.  Nog om det.

Av eight - 16 april 2010 10:29

Hej du lilla nu har jag gjort ett foto . Du och omgiven av din päls  ser ut som moln mycket vackert blev det.  Denna skall upp på väggen. Glas över förstås konstverk blev det.  Riktigt stolt över mig själv.   Fredag och livet går vidare  ...med dig  i hjärtat  newer forget you. E.

Av eight - 13 april 2010 16:19

Efter en mycket  kall vinter har nu "mina kompisar" eller "våra mat och trivs. Hälsade på dem idag.  De överlevde pga vår omsorg i snödrivorna .      

Av eight - 11 april 2010 16:49

Men inte hos alla . Lilla Go fick nu öroninflammation , ONT! efter smällen med magen och inläggning och dropp.  Näring och blodsocker. Stackars lilla Go, nu penicillinkur.  Hans  kropp tål inte mycket nu. Måste stärkas. Skall till dig imorgon , vila .  Solen skiner och blir så brun  struntar i ev. rynkor vacker ändå. Skall vara med lilla go nästan hela veckan han skall bli frisk.    det är det viktigaste av allt.  Love todoe. 

 

Av eight - 8 april 2010 09:50

   Tre månader idag sen du lämnade mig efter  nästan 14 år. Måste gå vidare min vän . Du dog hemma det får inte alla, vilket vore bra.  Jag skriver idag den 8 april . Vill inte fastna i sorg , men kan tala om att jag skall ta ur balkongmöblerna i helgen . Har gjort ett  fint collage på dig . Få begriper  hur mycket du betytt för mig men de är så egoistiska men vad bryr jag mig om det. Huvudsaken att du finns i mitt hjärta för evigt.  Skriver inte nu varje vecka om dig på nätet, ser på bilderna istället . Tonfisk kommer alltid att finnas .... Och du var och är oersättlig .. Puss goda ord  från ett sargat hjärta. Och tack fast det vet du nog.  Det sista jag sa till dig  "sov var du vill" det gjorde du.  Love fore ever Matte. "sötis." Som tillförde mitt liv så mycket.

Av eight - 7 april 2010 21:17

Älskade lilla du vilken tur att du kom till sjukhuset i tid. Fick dropp,uttorkad mm. Lilla du vad glad jag är o hoppas att du nu får  den omvårdnad du skall ha och ordentligt med mat o sömn  d. Love hoppas vi ses snart. Redan im. Lilla du.

Ovido - Quiz & Flashcards