abc-2

Alla inlägg under december 2009

Av eight - 16 december 2009 21:16

    De små har köpt julklappar , eller x.  Måste köpa till dem o det gör jag Gärna. Katt sjuk i en vecka ,magen o jag trodde han skulle dö. Kissade på sig o skämdes hade ont, var arg o han är bättre men har lte ont igen i magen. Det kom så hastigt så chocken var tota´l Under min säng, i klädkommaren i korgen, i vard,. rummet.  Mrn sjukh. säger  vänta tills du får in honom i  treansportburen frvilligt. O se till at t han dricker o äter.  Han har piggnat till ordentligt o  jag kan fixa pälsen lite. Rapsolja får han . Vakat i 4 dygn över hono m , . Han beter sig konstigt. Innan var han observant mot ytterdörren ville jag skulle se...krafsade o ville säga något detta innan han blev sjuk. Vem hade varit inne? Ingen.. En ringde ville byta larm. Men de kan inte komma in i om jag inte  är hemma.  Han tittade mot ytterdörren , men ingen där bakom, Fåglar? Hemlösa  utekatter katter? Nej. Sen blev han sjuk..och en dag ,natt låg han o vaktade min vaktkatt , vid ytterdörrren , det tyckte jag var lite otäckt, han har aldrig sovit där på alla dessa åt. Hittade honom på morgonsidan, Dessutom hade han en riktig mardröm o skrek till oflög upp in till mig o jag upp o tröstade , han hade inte ont eller så men rädd.  Hoppas allt ordnar sig o han inte blir sjuk igen , äter bara mousse tonfisk i princip. MIN älskade lilla goa katt!  Vaktar. Vill inte lämna honom julafton.     Aldrig i livet. Love him o de  o i.

Av eight - 6 december 2009 17:47

  Idag, vilket jobb efter  2 veckors uppehåll, det skall  inte ske mera.  Älskade x o x mår ni bra får ni mat, slipper ni skäll och stress.  a är så elak så det går inte förstår ni  men jag älskar er tills döden .. ... ...  Men  vill nog inte ira jul med  A närvaranade det blir inte bra, stressigt otrevlig  o man går hem med  känslan  suck, skönt vila, nu har jag köpt  nu är jag ok!  Men inte mer,. Det är inte roligt o skall fira på annat håll.  Får inte ens åka med i samma bil  in till city annars så vad. Värd ett mycket  bättre bemötande . A inte frisk eller så som A världmästaren.  Strunt samma nu har vi ätit gott  och jag skickar kärlek till ER två.      Hej så länge var glad så hjälper det.  Kramar

Av eight - 1 december 2009 19:42

   Jag är en ängel om man jämför med x som är så elak mot d och mig o alla. Kastar ut folk lite hur som helst. Skall jag ta komntakt med xx , Har ju adresser,. D gråter o är ledsen o mintt hjärta med,. x är totalt hjärtlös.  Men strunt, nåja,  i det idag träder Lissabonfördraget i kraft o det är alldeles tyst om det i media. BRA. B   från mail från s skall till Indien. Jaha. Kul.   Brål om folkomröstning i Schveiz som ibte vill ha fler minareter.  De har flera hundra.Jamenvadå det låter ju hemskt omkring dem , tinnitusvarning, . Men nu blir det bråk om invandring igen igen iegn ,läste i DN var det började de vill ha bråk o alla är vi islamfo biker. Hjälp det är så korkat alltihopa .    Öron visst allt ok skall tillbaka i jan kontroll.  Lilla stora katten äter o mår bra . Tränar imorgon  istället . Måste kroppen behöver det. To-träff.  KUL.     Nu.  ses

Ovido - Quiz & Flashcards