abc-2

Alla inlägg under januari 2010

Av eight - 29 januari 2010 10:24

  Idag kl,9,00 är det tre veckor sen du gick ifrån mig hemma älskade E. Har gjort så fint jag kan , och du är hemma på vårt vis,  som jag lovade dig. och kommer alltid att vara så länge jag lever. Sorgen kommer  ofta, jag vägrar prata om dig med andra de har så dumma åsikter , pladder du vet som du ogillade. Har foton uppe på dig, skall sitta uppe för alltid. Du är med mig i alla dagar till tidens ände.Min bästa vän när alla andra svek var du där.TACK för alla åren  .Återigen.       

Av eight - 24 januari 2010 09:51

  elaka kärringen  igång igen. bbitter efter en  man du vet vem kriminell, misshandel, våldtäkt, olaga hot, övergrepp i rättsak räcker tydligen inte,  hon kan inte glömma kanske vill stödja idioten,,,,, och jag saknar dig elvis.  som aldrig aldrig gjort något illa. Inte britt  l heller. e kärringen är inte frisk. nej er misshandlad  sin farsa, .Måste prata med m , tid snart. eller den nya.   stödjer mig. japp


Av eight - 19 januari 2010 19:08

   Nu försöker jag ställa in helv. igen eller  jag har glömta blogga.. Jo igår gjorde jag det , nu får vi se. Mycket intressant.

Av eight - 17 januari 2010 18:28

       MIN älskade katt och största vän Elvis  dog hemma 8 januari. 13,8 år.  Sista natten sov han lugnt i sovrummet vid elementet, på morgonen sov han gott, men jag reagerade på att han inte ätit under natten och inte varit i lådan så jag började kolla honom, inget ljud lugnt.  Till slut luktade det, och jag bar ut honom i badrummet där han dog. Badade honom fotograferade honom. Nu är han kremerad o hemma igen  i Urna .ÄLSKADE LILLA VARELSE VAD JAG SAKNAR DIG!  Ingen möter mig då jag kommer hem, ingen vill ha mat på morgonen ingen kommer och vill ha margarin, ingen kommer o vill ha en klapp, ingen vaktar , ingen ger KÄRLEK som DU!!!!  Med all kärlek som finns .   I över 13 år var vi ihop  TOMT. Har gjort fint till dig älskade Elvis. Jag älskar dig i evighet Matte.Farväl det är trevligt i "Katthimlen" nu där din fina själ är.   

Ovido - Quiz & Flashcards